A BestByte szégyene

Őri András
Közzétéve 2021. március 18. · Frissítve 2022. február 1.

1980 óta rontom a levegőt, de 2001-ben kezdtem csak blogolni. Ennek már idestova 20 éve, de valahogy nem tudom megunni.

Ez a tartalom legutóbb 2022. február 1. napon lett frissítve (eredetileg 2021. március 18. napon került közzétételre). Előfordulhat, hogy elavult vagy már nem releváns.

Rendeltem egy új telefont. Hongkongból. Megmutatom mi mindent tudok erről a rendelésről pár nappal később:

Gyakorlatilag mindent. Mikor vették át, mikor csomagolták, mikor postázták és, hogy előreláthatólag mikor veszem át. Nyugodt vagyok, egy hónap múlva örülni fogok.

Viszont a hétvégére szükségem lesz egy power bankre, így gondoltam rendelek egyet. Akciós volt a BestBytenál, és mivel itt van tőlünk 2 sarokra gondoltam ezt nem lesz gond megkapni.

Ehhez képest jelenleg annyit tudok róla, hogy felvették a rendelésemet. És pont. Ja, meg hogy levonták a kártyámról a pénzt és a szállítási költséget.

A képen látható két tétel kattintható. A powerbank elvisz a webshop adatlapra, a fuvar költség meg sehova. És ennyi.

Úgy érzem ebből nem lesz holnap kora délutánra semmi. 🙁

A hozzászólások lezárva.