A BestByte szégyene
Rendeltem egy új telefont. Hongkongból. Megmutatom mi mindent tudok erről a rendelésről pár nappal később:

Gyakorlatilag mindent. Mikor vették át, mikor csomagolták, mikor postázták és, hogy előreláthatólag mikor veszem át. Nyugodt vagyok, egy hónap múlva örülni fogok.
Viszont a hétvégére szükségem lesz egy power bankre, így gondoltam rendelek egyet. Akciós volt a BestBytenál, és mivel itt van tőlünk 2 sarokra gondoltam ezt nem lesz gond megkapni.
Ehhez képest jelenleg annyit tudok róla, hogy felvették a rendelésemet. És pont. Ja, meg hogy levonták a kártyámról a pénzt és a szállítási költséget.

A képen látható két tétel kattintható. A powerbank elvisz a webshop adatlapra, a fuvar költség meg sehova. És ennyi.
Úgy érzem ebből nem lesz holnap kora délutánra semmi. 🙁