Tévétlenül
Ha a TV marad ennyire érdektelen és nélkülözhető, akkor jó eséllyel megszűnik a legfontosabb reklámforrás státusza.
Az elmúlt hét hónapban nem néztem tévét. A sorozatainkat kezdetben a laptopon, majd egy ideje már a tableten nézzük, de ez nem is lenne igazi TV nézés, hiszen letöltött adásról van szó.
Se egy híradó, reggeli műsor, háttérzajként egy sitcom csatorna, semmi.
Az, hogy nem hiányzik nem lepett meg igazán. A híreket már korábban sem az esti híradókból, hanem online újságokban csíptem fel. A filmeket letöltöm, mert rühellem a reklámblokkot, más műsor meg egyszerűen nem érdekes. A meglepő az egészben az, hogy a TV lenne, legalábbis beárazva, a legelitebb médium. A reklámidő itt a legmagasabb. Szóval veszett nagy probléma van annál a médiumnál, ahol egy alapvető nyitott, érdeklődő fazon (ez lennék én) remekül megvan több, mint fél évig a szolgáltatás nélkül. Mert én nagyon töprengek, hogy megéri-e előfizetni újra, hisz jól elvagyunk nélküle.
Ok, én egy vagyok, de ha erre elkezdenek többen rájönni, akkor a tévének, mint fő reklám szolgáltatónak: lőttek. És ha erre én rájöttem, akkor gyanús, hogy a TV szolgáltatók ezt rég tudják. Érdekes lesz megfigyelni mit lépnek.