2017. április 4. 08:01

Updatek és feedbackek

Nem akarok a morgós IT szaki szerepébe tetszelegni, nálam sokkal avatottabb tollú szerzők már uralják ezt a piaci szegmenst, de néha én is kiakadok. Na jó, igazából nem akadok ki, de elég csúnyákat tudok gondolni a vonal másik végén beszélőről.

Van most egy nő, akinek webshopot kell felújítani, na ő akasztott ki rendesen. Azzal kezdte, hogy ő e-mailben hajlandó csak egyeztetni, leír mindent csináljuk meg. Persze leírt 5 mondatot pontozott listában, aztán amikor azt megcsináltam kiderült, hogy ő máshogy akarta és még ez is meg az is, a megszokott sztori. Ezen még felül is emelkedek, egyszer majd ha én rendelek weblapot valakitől én se fogom elmondani mit akarok, hiszen az egyértelmű. Viszont ő updatet kér a munka állásáról és feedbacket a leveleire, amin bár megakadt a szemem, de amikor elkezdett telefonálni (mégis), akkor is ezt mondta és rájöttem, hogy tényleg ilyen modoros. Van persze hozzá egy nagyon nyomulós, igen ellenszenves stílus. Mindent jobban tud mindenkinél, természetesen.

Az ilyen munkával egy dolgot lehetne csinálni, minél hamarabb letudni aztán ne is lássuk egymást többet, de sajnos pont az ilyen megrendelők szoktak újra és újra megjelenni. Megeszik az ember életét.

Jól van, kinyavalyogtam magam, megyek nyomok egy updatet a feedbackre, hogy jól induljon a napja. Legalább neki.