BKK ügyfélszolgálat: 5*

Oké, az 5 csillagot most kicsit megelőlegeztem a BKK ügyfélszolgálatnak, mert még nincs vége a sztorinak, de eddig egy alapvetően pozitív csalódást éltem meg. Már ha azt kivesszük a képletből, hogy elnyelte az automata a pénzemet.

Hétfőn a munka után rohantam balettra (ide kattintva a regisztrált olvasók erről az egész napról kicsit bővebben is olvashatnak) és a Körtéren a 4-6-os villamos megállóban vettem két vonaljegyet. Siettem és csak 5000 forintos bankó volt nálam, a bankkártyámon meg semmi pénz. Egy pillanatra még meg is fordult a fejemben, hogy mennyire okos dolog egy ekkora címletet az automatába tenni, de tényleg siettem, így a bizalomra voksoltam.

Mint kiderült ez nem volt jó ötlet.

A két jegyet megkaptam, 700 pénzért, az automata kilökött két darab 2000 forintos címletet is, de hiába vártam a fémpénzek csörgésére: semmi. Jattnak ez kicsit erős, gondoltam, majdnem egy újabb jegy ára, elkezdtem végignézni az automatát, hogy mi ilyenkor a teendő.

Találtam egy sárga flekket, amin volt telefonszám, hogy a hibabejelentést itt tessék megtenni. Beütöttem a számokat a telefonomba, igyekeztem a rövidtávú memóriába elraktározni az automata számát és megnyomtam a hívás gombot. Közben gyors léptekkel a metró felé vettem az irányt. Az első benyomás elég elkeserítő volt. Menürendszer, nyomogassam végig és igazából sehol nem volt egyértelmű, hogy merre tovább. A főmenüben konkrétan tippeltem egyet, hogy mit kéne nyomni, mert egyik se tűnt relevánsnak. Mondom magyarul: olyan menüpont, hogy hibabejelentés, vagy BKK automata nem volt. De csodák csodája eljutottam egy pontig, ahol már csöngött is ki a telefon és felvette egy szimpatikus hangú hölgy, hogy miben segíthet. Igazából azt terveztem, hogy megemlítem neki, hogy Köcsög József vagyok és fel vagyok háborodva mert holapénzem, meg milyenkiszolgáláseznemaz1980asévekbenélünk, esetleg, hogy a telefonosmenütervezőmondjonle. De végül csak elmondtam, hogy szeretném vissza a 300 forintomat, mert.

Állati készséges volt, meg türelmes, mert a metrón néha szakadozott a vonal, de megállapítottuk, hogy mikor vásároltam, hol, milyen címlet, mi a jegyek száma, satöbbi. Kiderült, hogy nem volt badarság azonnal felvenni a telefont és intézkedni, mert így a könnyebb nekik is. Le voltam nyűgözve. Kenyérre lehetett volna kenni. Főleg mikor megtudtam, hogy akkor most visszakapom a pénzemet.
Abban a verzióban állapodtunk meg, hogy egy szakaszjegy formájában kártalanítanak, de lehetett volna kp is csak énnekem ez megfelelt, mert így postán megkapom (30 napon belül) nem kell rohangálnom. A címem bediktálásakor felajánlotta, hogy visszahív később, egyeztetett időpontban ha már nem vagyok utcán. A mozgólépcső, főleg, hogy tök üres volt, számomra elég biztonságos helynek tűnt, szóval mire kibukkantam a Kálvin téren már túl is voltam az egészen.

Elégedetten, pedig az automata lenyúlta 300 forintomat.

Később átgondolva persze látom, hogyha átlagolok, akkor nem olyan jó a helyzet. Kezdve az elromlott géppel, folytatva a csapnivaló telefonos menürendszerrel, de az ügyfélszolgálat ügyesen szépített. Nem csak az udvarias operátor, hanem az egész rendszer amivel azonosították a helyszínt, a problémát, nem akarok közhelyeket pufogtatni, de áradt az egészből a profizmus. Szóal innen is köszönöm, és az ügyfélszolgálat kitűzhet egy 5 csillagos plecsnit tőlem. De a telefonos rendszer tervezőjét nyugodtan elővehetnék, hogy micsoda trehány munka ez már, kérem?!

Szerző:

Őri András

38 éves webfejlesztő vagyok Budapestről. Két nevelendő gyerek büszke apukája és egy gyönyörű feleség szerencsés férje.

4 thoughts on “BKK ügyfélszolgálat: 5*”

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.